noorwegen2011.reismee.nl

Steinkjer

Vrijdag 24 juni

Het is gisteravond gaan regenen en bij vertrek valt de regen nog gestaag naar beneden, we besluiten daarom te rijden tot Steinkjer, omdat de uitzichten maar matig zijn en van Steinkjer willen we de E17, één van de 10 mooiste routes van Noorwegen verder vervolgen. Dus wachten we een dag omdat de weersverwachting iets gunstiger is, maar nog geen zekerheid geeft.

's Middags een tripje gemaakt naar o.a. Bølarein, daar bevindt zich de beroemdste rotstekening van Noorwegen: het 6.000 jaar oude rendier van Bola, dat een kunstenaar in de steentijd met vaste hand levensgroot op de rots heeft aangebracht.

Almar en Sabrina

Ik zou zuid gaan rijden. Hier wordt het komende week 30+C

Milko, Katinka en de kids

Hier is het op dit moment ook erg druilerig maar Piet beloofd veel goeds voor Nederland. David heeft inmiddels zijn C-diploma gehaald, maar dat weten jullie misschien al? De meiden zijn op schoolreis geweest, in de regen weliswaar maar ze hebben ervan genoten. Voor de rest alles zijn gangetje, Milko zit dit hele weekend bij de Rally in Belgie en morgen gaan Channa en ik naar K3 in Ahoy. Nou dan zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte. Groeten aan allemaal van ons.
Kus, Katinka

harald

hoi, zo te lezen hebben jullie hetzefde weer als wij op hawaii hadden. soms regen soms schitterd weer. wij zijn weer terug in mederland en morgen pakken wij de hawaiaanse zon uit.