noorwegen2011.reismee.nl

kjornes

Maandag 13 juni

We hebben besloten vandaag een rustdag in te lassen, het weer is uitstekend en we gaan een dag genieten, na een week reizen. Toen wij gisteravond aan ons dagelijkse spelletje Skip-Bo wilden beginnen liepen plotseling Anja en Pim het zaaltje binnen waar zaten. Zij bleken al een paar dagen op de camping in Kjornes te staan. Het is puur toeval, want wij zouden een heel andere route hebben gevolgd als de wegen niet waren afgesloten door het extreem slechte weer. We wisten natuurlijk dat Anja en Pim ook naar Noorwegen waren vertrokken, maar dat wij zonder enig contact op dezelfde camping zouden komen is een heel grappige verrassing. Wel willen we allemaal naar Geiranger, dus zullen we dinsdag achter elkaar aanrijden en met elkaar genieten.

Door de soms zeer slechte verbindingen (regelmatig valt de verbindding weg) kan het gebeuren dat het reisverslag met enige vertraging door komt.

Frans en Yvon

We genieten van jullie reisverhalen en mooie foto's.
Doe de groeten aan allemaal en hopen dat jullie mooi weer hebben.
Vandaag is er op De Birk 22 mm. regen gevallen.
Wij vertrekken morgen naar de Oostzee.

harald

Al een paar dagen geen verhalen? In noorwegen kan je toch iedere dag wat beleven. Of is er geen internetverbi.ding? Zoals bij ons op hawaii. Bij ons gaat alles goed. Nog 4 dagen kaui en dan terug naar honolulu. Groetjes.

joop en anja

als ik het nieuws mag geloven is het daar slecht weer veel regen en afgesloten wegen ik hoop voor jullie dat het niet waar is veel dank voor alle foto verder is hier alles goed en nog veel plezier henk en jenny.

jenny en henk

het is de erstekeer niet goed gegaan het is niet joop en anja schrijft maar hen en jenny schrijven