noorwegen2011.reismee.nl

Levanger

Vrijdag 8 juli

Ongelooflijk, drie dagen hadden we gratis internet, maar geen verbinding. De signaalsterkte was steeds zeer laag of helemaal weg. Na steeds een uur of langer proberen werd de verbinding verbroken. Nu lukt het hopelijk wel om alles te mailen.

Verslag van vrijdag 8 juli:

We verlaten Osen weer bij en temperatuur van 27°. Het is fantastisch, wat hebben we geluk met het weer, na de regen vannacht is het helemaal weer opgeklaard. Nauwelijks op weg stond er in de berm een eland te grazen, dus gestopt en foto's gemaakt. De eland stak daarna plotseling de weg over, vlak voor een auto langs en daaruit bleek dat de waarschuwingsborden langs de weg er niet voor niets staan. Als ze er zijn lopen ze gewoon door en moet je maar hopen dat je ze kunt ontwijken.

Na een voorspoedige rit verlieten we Noord Noorwegen en kwamen we aan in Levanger en volgden de borden en het navigatiesysteem naar een camping. Het gevolg was dat we een woonwijk binnen reden en op een gegeven moment in een doodlopende straat kwamen, waar we besloten de caravan af te koppelen en maar weer terug te gaan. Volgens het navigatiesysteem was de camping op 100 m., maar wij konden hem niet vinden. Daarna kwamen we redelijk snel op een redelijk goede camping. Morgen verder.

harald

Jammer dat jullie geen walvissen hebben gezien. Nog een reisadvies: doe wat men niet adviseert. Ga naar de noordkaap. Want de reis ernaar toe is belangrijker dan het einddoel bereiken. Wie weet hoe ver je komt en wat je meemaakt. (Hihi, dit zou ik doen). groetjes