noorwegen2011.reismee.nl

naar Trondheim

Woensdag 22 juni

We hebben een zonnig Molde verlaten en gaan op weg naar Trondheim, we laten Kristiansund letterlijk links liggen, we hoorden namelijk van mensen die er waren geweest dat de 'toltunnel' erg duur was en dat de stad tegen viel.

Onderweg passeerden we de imposante hangbrug naar het eiland Bergsoya, het weer is wisselend met laaghangende bewolking af en toe wat regen en temperaturen van 8 tot 12° C. Hierdoor was er weinig zicht op de omgeving, dus nu een dag met wat mindere vergezichten.

Francis zit nu buiten met de handschoenen aan. We zijn tot nu toe een beetje verwend geweest, dus is er nog geen reden tot klagen.

Toen we bij Trondheim kwamen was de eerste camping gesloten, de volgende zag er nogal onheilspellend uit, nummer drie wilde je nog niet voor niets staan, dus staan we nu op de duurste camping tot nu toe, maar wel tot onze tevredenheid.

wim en lineke jansink

Hallo Jan en Francis, Joop en Anja,

We hebben jullie verhalen met belangstelling gelezen. Wij vertrekken morgen richting Noorwegen en komen maandagnacht aan in Kristiansand. Waarschijnlijk komen we niet zo ver naar het Noorden als jullie aangezien we maar twee weken de tijd hebben om Noorwegen te verkennen. De camper staat gepakt klaar en we hebben er zin in.
Groetjes, Wim en Lineke en we wensen jullie nog een fijne vakantie in Noorwegen.