noorwegen2011.reismee.nl

rustdag

Zaterdag 2 juli

Inderdaad valt er vandaag niet veel te vermelden, ondanks de goede vooruitzichten wat het weer betreft, blijft het koud en bewolkt. Dus echt een rustdag met wat puzzelen, lezen en een spelletje in de caravan, want buiten is het echt te fris om stil te zitten.

Even naar de supermarkt gewandeld voor de laatste boodschappen en een korte wandeling langs het strand voor de echte liefhebber (Anja).

De bewolking moet in de loop van de dag wegtrekken om de zon om middernacht te kunnen bewonderen, anders zal het in de loop van de week in het noorden van de Lofoten moeten gebeuren. Tot nu toe prachtige luchten gezien, maar nog geen 'vrije' zon en dat is ook één van de schoonheden van dit gebied. We blijven optimistisch.

Pim en Anja

Hoi vakantiegangers.

Wat een leuke verhalen en mooie foto's.
Wij zijn sinds zaterdag weer thuis. Wat hebben we genoten van Noorwegen en van onze dagen samen met jullie. Voor ons zit het er helaas weer op, maar we kijken terug op mooie herinneringen, foto's en film.
Veel plezier nog en een mooie reis. Wij kijken weer uit naar jullie verhalen en foto's. Dikke kus van ons.